دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

لباس عروس مناسب خانم هاي چاق

خريد و فروش پلاستيك هاي ABS

۳ بازديد

لباس عروس از جمله لباس هاي است كه هر نوعروسي آن را يكبار مي پوشد و بهتر است كه آن را متناسب با فرم اندام خود آن را انتخاب كند. انتخاب لباس براساس مدل، سايز، نوع يقه، جنس و كوتاهي و بلندي موجب مي شود تا شما در روز عروسي خود بسيار شيك و خوش پوش باشد.

هر دختر خانمي دوست دارد در شب عروسي خود لاغر اندام و بدون كوچكترين نقصي باشد، و اين وسواس در مورد اندام خيلي بيشتر مشهود است اما با توجه به فشار برنامه ريزي عروسي، گاهي تبعيت از رژيم غذايي و برنامه ورزشي قبل ازعروسي براي خانم ها دشوار مي شود.

در حالت كلي كلي خريد لباس عروس براساس فرم بدن و اندازه قدتان بسيار مهم است. از اين رو در اين مطلب قصد داريم تا شما را با لباس عروس براي افراد چاق و قد بلند و قد كوتاه آشنا كنيم؛ پس با ما همراه باشيد.

چرا لباس عروس سفيد است؟

يك نگاه ساده به مراسم هاي ازدواج، نشان مي دهد كه اكثر خانم ها، لباس عروس خود را به رنگ سفيد انتخاب مي كنند. اما آيا مي دانيد كه چرا بايد لباس عروس سفيد باشد؟

پيش تر و در ايام هاي بسيار قديم، رنگ آبي، رنگ پاكدامني تلقي ميشد، لذا خانم ها، لباس عروس خود را به رنگ آبي انتخاب مي كردند. اما ملكه ويكتوريا، رنگ سفيد را براي لباس عروس خود برگزيد و سنت شكني كرد. از آن زمان تا به امروز، اين تغيير به قوت خود باقي مانده است و لباس عروس سفيد رنگ، انتخاب اكثر خانم ها شده است.

البته حتما مي دانيد كه انتخاب رنگ و سبك لباس عروس در هر فرهنگ، كشور و مذهبي با يكديگر متفاوت است، مثلا در هندوستان لباس عروس به رنگ قرمز است و يا در غنا، لباس عروس رنگي انتخاب مي شود، اما در اكثر كشورها و فرهنگ ها، سفيد رنگي است كه براي لباس عروس برگزيده مي شود.

انتخاب لباس عروس براي افراد توپر

انتخاب لباس عروس براي همه افراد كار دشواري است، اما اين انتخاب براي عروس هاي چاق سخت تر است. زيرا اكثر پيراهن عروس ها مناسب افراد لاغر است، پس اين دسته از اين افراد بايد به دنبال لبسا عروس چاق براساس معيارهاي باشد تا آن ها را زيباتر نشان دهد.

جنس لباس عروس براي افراد چاق

ارگانزا ساتن تور گيپور شيفون پلي استر سيلك ابريشم

يقه مناسب لباس عروس چاق

بهترين و مناسب ترين يقه براي اين دسته از عروس خانم ها، يقه دلبري است كه جز ترندهاي سال است. در كل يقه هاي انتخابي عروس هاي توپر نبايد خيلي بزرگ يا خيلي بسته باشد. لازم به ذكر است كه لباس عروس هاي دنباله دار براي خانم هاي درشت اندام آن ها را بيشتر چاق نشان مي دهد.

مناسب ترين آستين براي لباس عروس سايز بزرگ

با توجه به اين كه عروس خانم ها توپر و چاق داراي بازوهاي بزرگ هستند، بهتر است كه لباس عروس آستين دار انتخاب كنند. آستين لباس اصلا نبايد به هيچ وجه تنگ باشد زيرا شما در آن راحت نخواهيد بود؛ زيرا به راحتي نمي توانيد دستان خود را در آن تكان دهيد.

لباس عروس مناسب خانم هاي چاق

بهترين لباس عروس چاق

اگرچه داشتن اندام زيبا موجب جذابيت شما مي شود اما اين دليلي نمي شود كه افراد درشت اندام نمي توانند جذاب باشند. شما قبل از مراسم خود مي توانيد از برنامه هاي ورزشي و رژيم هاي غذايي براي كاهش وزن استفاده كنند. اما بعضي از عروس خانم ها فرصت كافي براي اين گونه برنامه ها ندارند يا اين كه با وجود اين كارها باز به اندام ايده آل خود نمي رسند. از اين رو اين دسته از افراد مي توانند از لباس عروس چاق شيك استفاده كنند.

لباس عروس براي افراد چاق و قد بلند

اين گونه از نوعروسان بايد روش درست لباس پوشيدن و اعتماد به نفس لازم داشتن است. در حالت كلي لباس عروس براي افراد توپر به گونه اي طراحي و دوخته مي شود كه اضافه وزن آن ها را بپوشاند و نواقص اندام آن ها را بپوشاند. براي رسيدن به اين نتيجه، شما بايد لباس عروس هاي را انتخاب كنيد كه تزئينات زيادي ندارد تا از اين طريق بخش هاي چاق بدن پوشيده شود. از اين رو خانم هاي قد بلند و چاق مي توانند طبق نكات زير لباس خود را انتخاب كنند.

لباس عروس ها با دامن پفي را انتخاب كنند

انتخاب لباس عروس هاي توري بلند و دنباله دار

پيراهن عروس هاي كه تا قسمت زانو برش دار

لباس عروس هاي كوتاه

انتخاب لباس هاي با بالاتنه باز، يقه قايقي، دكلته، آف شولدرز و پشت باز

لباس عروس براي افراد چاق و قد كوتاه

اين دسته از افراد بايد دقت بيشتري در خريد لباس عروس خود داشته باشند؛ زيرا بايد لباسي را انتخاب كنند كه هم آن ها را لاغر اندام و بلند نشان دهد. اگر شما داراي پايين تنه بزرگي مي باشيد بايد لباسي را انتخاب كنيد كه لباس از زير سينه گشاد مي شود از اين رو اندام چاق شما زير پف لباس گم شود. كمر مهم ترين قسمت لباس است پس لباسي را انتخاب كنيد كه در اين بخش پر از تزئينات باشد.

انواع لباس عروس مناسب خانم هاي چاق

لباس عروس دامن كلوش

اين نوع براي بيشتر اندام ها مناسب است و انتخاب آن متناسب با سليقه خود انتخاب نمايند.

لباس عروس دامن پفي

در حالت كلي لباس عروس پرنسسي براي اكثر فرم اندام ها مناسب است اما بيشتر براي خانم هاي با اندام گلابي شكل مناسب است. در اين نوع فرم اندامي افراد پايين تنه بزرگ تري دارند و دامن پف دار آن ها موجب مي شود كه نقص هاي اندامي آن ها را بپوشاند.

لباس عروس كوتاه

اين نوع نيز براي اكثر فرم اندام ها مناسب است اما جز لباس عروس هاي خاص است و دامن آن تا زير زانو مي باشد.

لباس عروس راسته

اين نوع جز مدل هاي ساده است و بسيار شيك و زيبا مي باشد. مدل طراحي آن از بالا تا پايين به صورت راسته و معمولا دنباله دار است. اين مدل يكي از مناسب ترين لباس عروس چاق براي افراد قد بلند است. آن دسته از افرادي كه دنبال لباس عروس دنباله دار هستند، مي توانند اين مدل را انتخاب كنند.

لباس عروس دكلته

اين مدل داراي يك خط صاف است كه دور تا دور سينه كشيده مي شود. اين نوع داراي مدل هاي بسيار متنوع و گوناگون است و شما مي توانيد يكي از آن ها را با با توجه به شكل و استايل خود انتخاب كنيد.

لباس عروس آستين كوتاه

در حالت كلي پيراهن عروس هاي آستين دار از ترندهاي سال است و مناسب براي خانم هاي درشت اندام است. آن دسته از افرادي كه قسمت بازو دست شان ترك دارد و براي پوشش آن ها مي توانند از اين مدل استفاده كنند. البته اين مدل به عنوان لباس عروس براي افراد چاق و قد بلند مناسب نيست.

لباس عروس مناسب خانم هاي چاق

راهنماي خريد لباس عروس مناسب افراد چاق

قبل از رفتن به بازار براي خريد با مزون هاي معتبر تماس بگيريد تا مطمئن شويد كه لباس عروس سايز 48 يا ديگر سايزهاي بزرگ را داشته باشند. از فروشنده و مشاوران با تجربه براي خريد پيراهن عروس خود استفاده كنيد. در حالت كلي مشاوران مزون افراد با تجربه اي هستند و در اين خريد مهم مي توانند بهترين و مناسب ترين لباس را انتخاب كنند. لباس عروس ممكن است كه قابليت اين را داشته باشد كه كمي تغييرات را داشته باشد و بتواند به مدل ايده آل شما نزديك شود. رنگ سفيد براي عروس خانم هاي درشت اندام مناسب نيست زيرا آن ها را چاق تر نشان مي دهد . بهتر است از رنگ هاي شيري، كرم و صدفي استفاده كنند. در خريد لباس عروس حتما به سليقه خود توجه كنيد، زيرا بعد از گذشت چند سال با مشاهده عكس هاي عروسي خود از انتخاب خود پشيمان مي شويد. پس ابتدا لباسي را انتخاب كنيد كه به آن احساس خوبي داشته باشيد.

قيمت لباس عروس دخترانه و شيك

قيمت لباس عروس يا نامزدي، از مهم ترين و اولين فاكتور ها براي خريد لباس عروس اينترنتي است. قيمت انواع مدل هاي گفته شده به موارد مختلفي مانند: جنس پارچه، نگين دوزي و مرواريد دوزي، مقدار پف و ... بستگي دارد. براي مثال مدل لباس عروس ساده با يك لباس دنباله دار و كار شده متفاوت است. در انواع مزون ها مي توانيد خريد آنلاين و اينترنتي لباس عروس بچه گانه، دخترانه، پوشيده (محجبه) و ... را بدون هيچ دردسري انجام دهيد؛ سپس پس از مشاهده انواع لباس عروس زيبا، جديد و شيك، ايراني، بچه گانه، رنگي و پوشيده و رنج قيمت لباس عروس و يك مقايسه ساده، شيك ترين و ارزان ترين مدل آن را انتخاب كنيد. در ضمن مزون هاي آنلاين به عنوان مرجع آنلاين لباس عروس يكي از ارزانترين مراكز خريد لباس عروس در تهران و ديگر نقاط كشور شناخته شده است.

برگرفته از مطالب لباس عروس : aroos.co ، wikipedia.org ، dreamiss.ir

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.