دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

پلاستيك MBS

خريد و فروش پلاستيك هاي ABS

۳ بازديد

پلاستيك MBS: در دو مقاله قبل به طور كامل درباره پلاستيك هاي ABS صحبت كرديم. متوجه شديم كه پلاستيك هاي ABS هيچ گونه خطري براي افراد ندارد و يك ماده بسيار انعطاف پذير و سبك است كه در توليد بسياري از وسايل نقش مهمي دارد. اين پلاستيك ها همچنين از استقامت و قدرت بسيار بالايي برخوردارند. با مونومر هاي اين پلاسيك يعني آكريلونيتريل، بوتادين و استايرن آشنا شديم و درباره ويژگي ها، خصوصيات و همچنين كاربرد هاي آن همه اطلاعات را در اختيار شما قرار داديم. در اين مقاله قصد داريم تا شما را با پلمير يا پلاستيك ABS پيشرفته يا همان پلاستيك MBS آشنا كنيم.

مونومر هاي پلاستيك MBS

مونومر هاي اين پليمر، متيل متاكربلات، بوتادين و استايرن هستند و دقيقا به همان روش پليمريزاسيون پليمر ABS درست مي شود و تقريبا همان ويژگي ها را دارد فقط تنها تفاوتي كه با پلاستيك ABs دارد اين است كه مقاومت اين پلاستيك نسبت به پليمر ABS بيشتر است و اين به خاطر متيل متاكربلات است.

 

ويژگي هاي پليمر ام بي اس

سيستم MBS، متيل متاكريلات(M)، بوتادين (B) و استايرن (S) ترپليمر، به طور عمده در پردازش و تشكيل PVC، مورد استفاده قرار مي گيرد شرايط مطابق خصوصيات ذاتي رزين پي وي سي، افزايش قدرت ضربه آن است.

در مورفولوژي submicroscopic، يك ساختار پوسته هسته اي معمولي وجود دارد.هسته يك هسته كروي لاستيك با قطر 10nm ~ 100mm و يك پوسته استايرن و متيل متاكريلات است.از آنجا كه متيل متاكريلات (mma) و پارامترهاي حلاليت پلي وينيل كلريد (PVC)، آن را در رزين پي وي سي و ذرات لاستيك اثر باند عامل interfacial، به شكل پردازش مخلوط همگن از پردازش پي وي سي، محصول نهايي عالي مقاومت ضربه با استفاده از WS-M8 براي جايگزيني MBS سنتي، اين مزاياي اثر اصلاح عالي را با دوز كمتر و مطابق دستورالعمل اتحاديه ROHS مطرح مي كند.اصلاح كننده اثرات MBS High Efficiency WS-M8 داراي مقاومت ضربه اي عالي و قالب بندي خوب حرارتي است. اين محصول ممتاز خود شركت ما است.

ويژگي هاي برنامه: قالب بندي حرارتي خوب، مقاومت در برابر ضربه g ood، ژل شدن r apid، آسان براي پخش و پنجره پردازش گسترده.

زمينه هاي كاربردي: فيلم و ورق مات و مات، كارت مغناطيسي، مواد وينيل مقاوم در برابر آب و هوا مانند لوله ها، اتصالات و پروفيل، مخزن قالب ريخته گري، قطعات قالب گيري تزريقي.

بخش اكستروژن دماي پردازش 8-12 سانتيگراد افزايش مي يابد.

 

بسته بندي و ذخيره سازي با كارايي بالا  MBS

اين محصول در مكان سرد و تهويه ذخيره مي شود و بايد به شدت از قرار گرفتن در معرض و باران محافظت شود. محصولات بسته بندي شده در كيسه كرافت با كيسه PE، وزن خالص 25 كيلوگرم در هر كيسه بسته بندي شده است. يا از كيف 500 كيلوگرم استفاده كنيد. اين محصول غير سمي، پودر جامد غير خورنده است، متعلق به كالاهاي غير خطرناك، حمل و نقل كالاهاي غير خطرناك است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.